Saturday, April 12, 2008

Spring Soccer: Eagles tegen de Pinguins

Yeah, het voetbalseizoen is weer begonnen. Ik zit op First Grade soccer nu. Mijn team heet The Eagles, en we zijn heel goed. Ik zit erin met Tommy en Michael van mijn school samen met nog drie jongens van andere scholen uit Newton. Het was voor het eerst warm dit jaar: wel 21 graden. Het veld was wel een blubberboel, maar dat was eigenlijk best grappig. We moesten tegen de Pinguins. Weet je wat het is geworden? 16-1 voor ons!!! Dat was natuurlijk ook wel een beetje te verwachten, want Eagles zijn nu eenmaal veel sterker dan Pinguins ;-) Ik heb bijna 1 keer gescoord - Michael wel een paar keer, en voor de rest werden alle doelpunten gemaakt door 1 jongetje, het zoontje van onze coach Frank. Hij is echt heel goed.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi die Xan,
Wat fijn, dat het voetballen weer is begonnen en dat het gelijk al van dat mooie weer was en dan ook nog winnen met 16-1. Hoe kan het ook anders als je Team de naam Eagles draagt.Bijna gescored, nou Xan ,oma en opa hebben je vorig jaar zien spelen en je had er toen al zoveel plezier in ,je was steeds heel snel bij de bal, wij waren toen al heel erg trots op je, scoren is natuurlijk altijd erg leuk, maar het belangrijkste is, dat je het voetballen zo leuk bent gaan vinden. Zet hem op he met die Eagles.Dag lieverd.