Monday, April 14, 2008

Playdate: Wii-en met Michael


Vanmiddag heeft papa me uit school gehaald. Michael C. mocht met me mee naar huis. Eerst hebben we Vos uitgelaten. Michael en ik zijn wel 5 keer van de grote heuvel achter het huis van Savannah gerold, samen met Vos. Erg cool. Maar niet zo cool als... Lego Star Wars op de Wii... Dat mogen we altijd maar heel even spelen. Waarom weet ik niet. Ik zou het liefst heel de dag Wii-en. Nu tijd voor huiswerk. Ik lees een verhaal over een Giant Squid!!

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Wel gezellig he dat je zo goed met je vriendje Michael kan Wii-en.Wat oma zo leuk vindt is, dat zij een totaal andere kleinzoon ontdekt, goh wat praat jij al goed Engels zeg,volgens mij kunnen opa en oma dadelijk bij jou in de leer gaan. Nog veel plezier deze week met je vriendjes en papa en ook een beetje huiswerk maken, want dat hoort er nou eenmaal ook bij. Dag lieverd, kus van oma uit Ridderkerk.