Monday, June 29, 2009

Tommy is er uit Boston

Ik heb er heel lang naar uitgekeken, Tommy zou komen, een van mijn beste vrienden uit Waban, waar ik heb gewoond vlakbij Boston. En het was helemaal cool. Tommy kwam met zijn ouders, broertje Jock en zusje Juliette mij uit school halen. Eerst was het een beetje gek. We stonden tegenover elkaar en wisten niet goed wat we tegen elkaar moesten zeggen, dus het bleef bij lachen en heel vaak 'hi' zeggen. En daarna hebben we alleen maar gepraat en gelachen. Over Pokemon, en meer Pokemon. En lego en stuffed animals. Ze vonden mijn school heel mooi, net als mijn kamer. Mijn ouders hadden een bed voor vier opgemaakt in mijn kamer. Na - alweer - een BBQ hebben we daar geslapen. Het is zo fijn, ik zou willen dat het altijd zo zou zijn.

1 comment:

woupke said...

Wat lief van je ouders,dat behalve Tommy, ook zijn broer en zusje mochten blijven slapen. Gezellig he eerst BBQen en daarna natuurlijk gezellig loltrappen op de slaapkamer.Wat leuk om dat allemaal te kunnen meemaken he Xan?