Tuesday, June 16, 2009

School Concert Belmont

Gisterenavond mocht ik zingen in het Junior Choir van school. Eigenlijk zat iedereen in mijn klas in dat koor:-) We zongen "We are the young", dat liedje waar oma Sjaan bijna van moest huilen toen ze het hoorde, net als de teacher uit de preprep. En verder waren er veel solisten op piano, fluit, trompet en van alles, en er waren er kinderen uit year 5 en 6 die solo zongen. En op het eind zongen de teachers. Mijn headmistress is de mevrouw in pink, mrs Skrine, dat spreek je uit als Skrien. Ze is heel aardig en gister ontdekte ik dat ze ook heel mooi piano kan spelen. Op de piano zie je mijn teacher, mrs Massey en helemaal links op het podium zie je mijn favorite teacher: mr Simpson. Hij geeft compter les en Dt, dat is handarbeid in het Nederlands. Hij is heel grappig en leuk, maar jammer genoeg gaat hij naar een andere school volgend jaar. Gelukkig heb ik nog een filmpje waarop hij een heel grappig liedje zingt.

No comments: