Thursday, June 4, 2009

Eagles hebben gewonnen!

Op school doen we aan football, rugby, cricket en zwemmen. Vooral cricket en zwemmmen zijn leuk en voor dat laatste mocht ik meedoen met de wedstrijd: het Belmont swimming festival: de Eagles tegen de Lions. Zo heten de huizen van onze school, de eagles hebben een blauwe tie, of in het zwembad een blauwe zwembroek en de lions dragen rood. Ik ben een eagle. En ik heb heel hard gezwommen. Ik had een close finish, zo close dat mijn moeder niet goed kon zien of ik nou had gewonnen in de estafette. Ze denkt van wel. Hoe dan ook: de eagles hebben gewonnen!! Yes!! Op de foto zie je naast mij Adrian, Sam en een jongen waarvan ik de naam niet weet.

2 comments:

woupke said...

He gefeliciteerd he met je mooie nipte overwinning, zulke overwinningen zijn altijd de prachtigste races. Oma heeft heel wat zwemwedstrijden gezien van jouw papa en Annet en zo zie je maar weer,papa vond zwemmen ook erg leuk net als jij. Oma is trots op je hoor, blijf nog maar heel lang bij die Eagles. Erg leuke foto met je zwemvrienden, ik ga proberen of ik wat van die leuke foto,s op kan slaan, of in ieder geval kopieren.Die foto van opa met Vosje is ook heel erg leuk, wat is Vosje toch een schatje he,zelfs mensen die niet zo gek op honden zijn gaan van hem houden, dus ook opa Jan.

woupke said...

Hoi lieverd,
Ik vergeet helemaal de groetjes te doen aan mama en papa en voor jou een dikke knuffel. Dag lieve Xan, liefs van opa en oma.