Thursday, December 25, 2008

Christmas Day

Mijn ouders hadden dan wel gezegd dat ik bijna geen cadeautjes van Santa zou krijgen. Ik had al gehad van Sint zeiden ze. Sint en Santa hadden dat zo afgesproken. Ik vond dat best lastig, want iedereen had het over cadeautjes onder de boom. En ik had films gezien met Santa en de reindeers en heel veel cadeautjes, dus ik vond het wel jammer dat ik alles al had gehad van Sint. Er zou wel een cadeautje komen zeiden mijn ouders, maar dat was het dan. Toch hebben we op kerstavond magic reindeerdust bij de voordeur gestrooid. Dat is suikerig poeder om de rendieren te lokken. En natuurlijk een bakje melk met koekjes voor Santa bij de haard. Ik kon mijn ogen niet geloven de volgende ochtend. Onder de kerstboom lag het vol met cadeautjes. Er waren natuurlijk de pakjes voor opa en oma en Annet en Domi, die we zelf hadden ingepakt, maar er waren ook heel veel onbekende pakjes. Werd het toch nog een kerstmis zoals ik had gehoopt. En Thumper heeft het restje melk en de koekkruimels opgelikt die Santa had laten liggen.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Wat fijn, dat Santa jou zo verwend heeft, terwijl jij het eigenlijk helemaal niet verwacht had, waarschijnlijk was het toch die magic rendeerdust en dat bakje met melk en die koekjes voor Santa bij de haard. Wie goed doet,goed ontmoet, zo zal Santa er natuurlijk ook over gedacht hebben.Wel erg lief van Santa, dat er ook cadeautjes voor opa, oma en Annet en Dominique en gelukkig ook voor papa en mama onder de boom lagen, Santa vond dat zij het zeker verdiend hadden, omdat zij het met Kerst voor iedereen zo gezellig hadden gemaakt. Nou lieve Xan voor ons mag ieder jaar Kerst zo gezellig zijn . Dag Xan, dikke kus van opa en oma uit Ridderkerk.