Monday, December 29, 2008

8 jaar - Hurrah!!

Ik was jarig vandaag. So cool. Toen ik uit bed kwam was de keuken helemaal versierd en er lagen allemaal cadeautjes bij mijn bord. Mijn mooiste cadeau was van Annet en Domi - ik heb een elastic Homer van ze gekregen. Dus Homer van de Simpsons, in zijn onderbroek - he's naked zeiden vriendjes later - maar hij is in zijn onderbroek en je kunt hem stretchen tot wel een halve meter. Heel cool. Mijn feestje was samen met Sam, een vriendje van school. Hij was een dag eerder jarig dan ik. We zijn met alle kinderen van school en nog 2 voetbalvriendjes van Sam naar de bioscoop in Epsom geweest, naar Bedtime Stories. Een hele grappige film. En daarna naar de McDonalds, helemaal cool. Ketchup schieten naar elkaar met rietjes, alleen mocht het niet van de vaders en moeders. Bij Sam hebben we nog een keer kaarsjes uitgeblazen op een cake en toen terug naar huis. Alle cadeautjes laten zien aan opa, oma, annet en domi. Birthdays are the best:-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Wat een leuke foto,s van je verjaardag en wat was je blij met al de cadeaux. Oma en opa vonden het erg leuk om er in Dorking ook bij te zijn met je verjaardag.Die elastic Homer is wel heel erg leuk he, leeft hij trouwens nog, want ik kan me goed voorstellen, dat door al dat getrek de rek er ook een keertje uit zal gaan. Zorg maar goed voor hem.Dag Xanny.