Friday, December 5, 2008

Sinterklaasavond

Het was bij Tom en Wouter thuis met nog meer Nederlandse en half-Nederlandse kinderen. Eerst eten natuurlijk en daarna, YES pakjes! Mama had van tevoren al verteld dat we 2 pakjes per kind zouden krijgen. Sint zou misschien meer pakjes thuis brengen. Wel een beetje gek, vond ik. Ik krijg altijd meer dan 2 pakjes. Met marsepein en een chocoladeletter ben je er al. De grote mensen kregen maar 1 pakje, dat klopte niet, maar ik had inderdaad 2 cadeautjes, net als alle kinderen. Ik kreeg een Adipose knuffel van Dr Who. Voor wie niet weet wat dat is moet maar in de link kijken. Ze zijn heel lief. En ik kreeg een remote Tarantula. Die spin wilde ik al heel lang hebben. Heel cool. Papa wist niet zeker of er thuis cadeautjes zouden zijn, maar jahaa er was een zak voor de haard. Vol met cadeautjes en Thumper mocht mee uitpakken. Ik kreeg nog meer van Dr Who en ook nog lego en natuurlijk letters en marsepein:-) En papa en mama kregen ook nog cadeautjes. Helemaal goed.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
wat fijn he,dat Sint jou zo verwend heeft en dat je zelfs je lievelingscadeaux hebt gekregen, want als ik me niet vergis, wilde je heel graag die Adipose knuffel en die Tarantula.Ik vind het ook heel lief van Sint, dat hij papa en mama niet is vergetenVeel plezier met je nieuwe speelgoed.