Thursday, February 7, 2008

Ron en Anjelica zijn er!

Eerst ging ik mee om Elaine weg te brengen. Elaine is een collega van papa en ze ging terug naar Engeland. ik heb haar verteld over skien, dat ik Engels kan spreken en over London. Want London is cool. Elaine vond dat wel leuk. Ze vond dat ik goed Engels kon spreken. Nadat we haar hadden uitgezwaaid op het vliegveld gingen we Ron en Anjelica ophalen. Ik had thuis nog even hun foto bekenen om te weten hoe ze er ook al weer uitzagen. Anjelica is erg lief. Ik heb haar verteld over skien, over Will mijn vriendje en over schaatsen. Thuis heb ik een tekening van haar gemaakt, terwijl iedereen pizza at. Mama had voor mij pannenkoeken gebakken. Anjelica heeft er ook een paar gegeten en, heel stoer, ze heeft met mij een glas rootbeer gedronken. Dat kende ze nog van vroeger, op de Antillen dronk ze dat ook. Leuk hoor, eindelijk een groot mens die rootbeer ook lekker vindt.

No comments: