Sunday, February 10, 2008

Lobster eten in the Union Oyster House

Heel even heb ik megekeken naar U2 3D in het Imax. U2 is een band waar papa, maar vooral Ron helemaal weg van is. Ik vind de band wel leuk, maar het is heel saai om er een uur naar te kijken. Dus ben ik na een half uur met mama naar het Aquarium gegaan, dat gelijk naast het Imax is. Ik heb van mama een hele lieve turtle gekregen en daarna hebben we bij Faneuil Hall teckelsokken gekocht. Toen kwamen de anderen ook uit het Imax. Ron heeft ons toen getrakteerd op lobster eten in de Union Oyster House. Dat is het oudste visrestaurant in Boston, waar heel veel beroemde mensen hebben gegeten. Ook president Kennedy. Wij hebben aan zijn tafel gezeten. Best cool. President Kennedy is doodgeschoten, net als Martin Luther King. De broer van de president is senator. Ik heb pas nog een boek van hem gelezen. Dat ging over zijn hond 'Splash'. Het is een heel leuk boek en daardoor weet ik over president Kennedy. Gek dat hij lobster heeft gegeten op dezelfde plek. Er hangt een bordje boven de tafel dat het de favorite 'booth' was van hem. Het restaurant is leuk, maar ik vind oesters en lobster vies - en lobsters vind ik ook wel zielig. Ik zag ze weer liggen in een aquarium met dichtgebonden scharen. Mama houdt vooral niet van het gepunnik als je lobster eet, maar de rest knoopte vrolijk een servet om. We hebben wel heel veel gelachen. Ron en Anjelica zijn heel grappig. Ik vind het jammer dat ze morgen weer weggaan.

No comments: