Thursday, February 14, 2008

Happy Valentine's Day!

In Nederland wordt niet veel met Valentine gedaan, in Amerika des te meer. Dat hadden mama en ik niet zo verwacht. Heel Hollands hadden we er niets aan gedaan, maar op school hadden bijna alle kinderen Valentines greetings voor elkaar, met snoepjes erbij. Ook voor mij. Gelukkig vonden ze het niet gek dat ik niets bij me had. Alle kaarten en snoepjes gingen in de tas die we al op school hadden gemaakt. Ook mijn zelfgemaakte Valentines brievenbus - een lovebug - ging erin. Thuis vond Bo het allemaal erg mooi. Omdat alle kindjes thuis Valentines knuffels hadden gekregen - LoveDogs and LoveFrogs met hartjes - heb ik van mama nog een Elephant Webkinz gekregen. Happy Valentine's Day!!

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
Aan je t-shirt met korte mouwen is te zien ,dat de verwarming denk ik wel weer oke is,wel zo gezellig he op Valentine`s Day, die voor jou boven verwachting erg leuk is geweest, lief hoor dat ze jou zo verwend hebben op school en mama deed er ook nog eens een schepje boven op.Nou opa had er helemaal niet aan gedacht hoor,helemaal niet erg hoor, oma plaagt maar een beetje en heeft zich zelf maar weer eens extra in de bloemetjes gezet, wel dure bloemetjes op Valentine`s Day, in Nederland is het vooral ook een belangrijke dag voor de winkeliers en de bloemenzaken, maar toch wel gezellig,lang leve Valentine`s Day.
Veel liefs van opa en oma uit een inmiddels weer zonnig Ridderkerk.