Sunday, January 13, 2008

Papa jarig!

39 is hij en hij vindt dat al best een beetje oud, hoewel mama dat onzin vind en ik ook. We hebben hem vanmorgen ontbijt op bed gebracht en heel veel cadeautjes. Vooral muziekspullen. Guitar Hero III met een Kiss-frontje voor de gitaar. Papa houdt van Kiss. Dat is een rockband met stoere beschilderde mannen. Wie ze niet kent, kan op de Kiss-site kijken om een idee te krijgen. Ik vind Kiss ook leuk. Papa heeft ook een Kiss-dvd gekregen en een dvd van Nirvana. Het mooist vond hij natuurlijk de tekening van de gitaar die ik voor hem heb gemaakt. De rest van de dag hebben we lekker niks gedaan. O ja, nog wel naar mijn zwemles. En natuurlijk gegamed, maar ik vind Guitar Hero moeilijk, mama vindt dat ook. Alleen papa vindt het makkelijk. 's Avonds was er Sushi - voor mij worstjes - met champagne. Dat was heel gezellig en ik mocht laat naar bed. Er werd gebeld dat de scholen morgen dicht zijn vanwege een zware sneeuwstorm komende nacht.

1 comment:

Tjan said...

Terecht dat papa zo blij was met jouw gitaartekening! Had je je koekje op die foto trouwens uitgezocht bij je badjas, of de badjas bij het koekje. Passen goed bij elkaar. Ik vind 39 jaar ook best oud hoor, maar misschien komt dat omdat ik zelf over een paar maanden net zo oud word.