Tuesday, January 8, 2008

Lente-skiën bij +18°C

Zo gaat dat waar ik woon. De ene dag vriezen je oren eraf en een paar dagen later loop je in je T-shirt, maar dan heb je wel toevallig ski-les. Gelukkig lag er zoveel sneeuw dat de temperatuur niet uitmaakte. Als het hard vriest is de sneeuw keihard, maar als het twee dagen heeft gedooid is de sneeuw juist fijn zacht. Precies goed. Skiën is leuk. Ik ga met Will en zijn broert Henry. Zij hebben vorig jaar al geskied, dus ze zitten een paar groepen verder dan ik, maar na afloop ben ik stiekem achter Will aan gegaan, de 'moving carpet' op , zoals ze de rolband noemen die de heuvel opgaat. Er vanaf was best lastig. Ik viel een keer en werd door een van de meesters de heuvel afgeholpen, maar cool was het wel. Als je me een keer live wilt zien skiën, dat kan, kijk op dinsdagmiddag vanaf 16 uur, 22 uur Nederlandse tijd, op de Nashoba Valley live webcam.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Leuk hoor jou zo te zien in die ski-uitrusting,echt cool vinden opa en oma het en wat een heerlijk weer was het om te skieen, oma zou er zo zin in krijgen, kan ze beter maar niet doen he, valt ze dadelijk op haar andere arm en moet opa al het huishoudelijk werk gaan doen.Jij in ieder geval heel veel succes en plezier met je skilessen. Liefs van opa en oma uit Ridderkerk.

Tjan said...

Van -18 naar 18... dat zijn wel heel grote verschillen. Het moet niet heel veel warmer worden, want dan kun je beter gaan waterskiën.

PS
Ik begrijp uit de reactie van Woupke dat oma's uitglijder op het Rotterdamse ijs toch wat ernstiger was ik dacht. Beterschap!