Saturday, January 26, 2008

Nashoba Family Skiing

Deze week had ik tijdens skiles ineens door hoe ik moet remmen. Reden om vandaag een keer met z'n allen te gaan skien. Zonder les en na een oefenritje op het lesbaantje, hup de skilift in. Ik vond het wel even eng om die hoge berg af te gaan, maar als je kunt remmen, maakt het eigenlijk niet uit hoe hoog of hoe steil de berg is. Het was supergaaf. We hebben alle pistes gedaan, ook een zwarte en ik ben niet vaker gevallen dan mama. Papa en mama hadden al jaren niet meer geskied, maar ze kunnen het best goed. Mama had vooral moeite met de skilift. Een keer viel ze met mij bij het instappen onder het skiliftstoeltje en een keer vergat ze uit te stappen. Stonden wij boven en draaide mama in de lift weer terug richting bergafwaarts. Gelukkig mocht ze alsnog uitstappen bovenop de berg van de skiliftmeneer:-) Tussendoor hebben we hamburgers gegeten in het restaurant met uitzicht op de pistes. Nu we terug zijn hebben vooral papa en mama pijn in hun kuiten. Morgen gaan we onze blauwe plekken tellen en over twee weken - in de schoolvakantie - gaan we naar de echte bergen om te skien. YES!!

2 comments:

Anonymous said...

Hoi sportieve kleinzoon,
t`Ziet er gezellig uit allemaal daar op die skipiste, wat stoer dat jullie de zwarte afdaling al hebben genomen.Die blauwe plekken nemen mama en papa natuurlijk op de koop toe. Smaakt naar meer zo te zien, nou twee weken zijn zo om en dan gaan jullie al naar het prachtige New Hampshire, alleen niet te overmoedig worden he.Veel liefs uit Ridderkerk ook voor papa en mama.

Anonymous said...

Hé XIP,
Wat stoer jongens, dat jullie op de latten staan! Ik denk dat Domi en ik volgend jaar mee gaan skiën met jullie, want dat lijkt me geweldig!!
Enne, Xan, heeft papa al verteld wat hij deed op zijn eerste skiles? Toen was hij 13 jaar, maar nog niet zo heel slim: hij skiede het ravijn in en toen was hij uren zoek! Gelukkig had hij niks.
Dikke zoen, Annet en Dominique