Saturday, October 13, 2007

Het coole van kou

Het wordt best wel kouder nu. 's Ochtends komt er stoom uit je mond als je buiten komt. 's Middags is het dan best wel weer lekker. Soms zo lekker dat ik mijn jas uitwil, maar dat mag dan niet, omdat ik een beetje verkouden ben. Stom vind ik dat. Gelukkig hoef ik nog geen shirts met lange mouwen aan. 's Avonds wordt het weer kil en dan gaat de open haard aan. Dat is dan wel weer cool van kou. Mama zit dan gelijk te roosteren voor het vuur. Ze is een koukleum. En ik vind het gewoon gezellig. Zie je dat we spinnen en vleermuizen in de lampjes hebben hangen? We hebben het huis al een beetje versierd voor Halloween.

1 comment:

Anonymous said...

Halo lieve Xan,
Opa en oma zijn al twee weken thuis, missen je wel hoor.Wat is het gezelig bij jullie met die openhaard aan, ja de kou komt er nu aan in Boston, maar ook bij ons wordt er a.s Vrijdagnacht al vorst aan de grond verwacht.Wij hebben ook al regelmatig de openhaard aan, want oma is ook een erge koukleum.Leuke foto`s verder. Nou lieverd wij kijken weer uit naar de volgende en veel plezier met je voorbereidingen voor Halloween.Veel liefs van opa en oma uit Ridderkerk.