Saturday, October 27, 2007

Red Sox?...

...no scull socks:-) Heb ik gekregen tijdje terug, echte halloweensokken. Ik heb ze ook in het grijs met een groot doodshoofd erop. Ik kijk overigens wel naar de Sox! Derde wedstrijd tegen de Rockies. En de Sox winnen! Het is zaterdagavond, half elf. Als de Sox deze wedstrijd winnen en morgen de volgende, dan hebben ze de World Series gewonnen! Dan is het feest in Boston. Op school dragen we dan allemaal Sox-kleren, ook de juf, want ze heeft een echt Sox-shirt! Ik ben voor Varitek. Hij is de pitcher van de Sox en hij woont bij mij in de straat, in een huis achter een groot wit hek. In het dorp bij de metro hangen overal borden met 'thanks V'tek'. Hij is cool. Go Sox, go!

1 comment:

Anonymous said...

Halo die Xan,
Wat een leuke kleding van de Sox heb je aan op deze foto en nu maar hopen, dat jullie Red Sox inderdaad de eerste vier wedstrijden van de World Series winnen, dan heb jij dubbel feest op school, want volgens mij is het echte Amerikaanse Haloweenfeest 31 Oktober en dan ook misschien nog de verkleedpartij rondom die viering van de Red Sox, nou Xan opa en oma gaan heel hard duimen voor jouw club. Dag lieverd veel plezier met alles.