Thursday, March 12, 2009

Museum

In het bos vond ik pas een oude leger jeep. Misschien wel een uit de 2de wereldoorlog! Ik heb een mooi tandwiel met een driehoekig stuk ijzer ervan meegenomen, voor in mijn museum. Eerst paste mijn museum nog in een oude doos van mama. Nu heb ik een kast. Mensen uit Bussum kennen de kast vast nog wel. Hij was heel hoog, bijna 3 meter. In ons huis in Bussum moest ons plafond een stukje hoger worden gemaakt, anders paste hij niet. In Amerika waren de plafonds te laag voor de kast, dus bleef hij in Nederland. In Engeland zijn de plafonds ook te laag. Toen hebben papa en mama besloten de kast doormidden te zagen. Nu staat hij in twee delen in de serre. En het bovenste deel is nu mijn museum. Vol met stenen en spannende dingen die ik buiten vind. O ja, en er staan ook een paar Jezus-beelden van mama in.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,

Jij boft maar met zo,n mooi museum. Wij zijn nu wel benieuwd naar al het moois dat jij er in ondergebracht hebt,maar dat zien we wel bij ons volgende bezoek aan Engeland.Dag Xan tot snel dus. xxx