Thursday, March 26, 2009

Grease at Belmont

Grease, zo heette de play die in het Lent-term werd opgevoerd. Ik heb niet meegedaan, want het leek me niet zo leuk, maar nu ik de play heb gezien, weet ik wel beter. Het was heel cool. Alle grote jongens uit year 7 zaten erin. En ook de meisjes. De head-lion en de head-eagle hadden zelfs hoofdrollen. Onze school is net als bij Harry Potter verdeeld in teams, bij ons dus de lions en de eagles. Ik ben een eagle en Holly is de head-eagle en zij had de hoofdrol in Grease, Sandy. Ik hoorde vandaag de jongens vragen aan de jongen die Danny had gespeeld of hij in het echt ook verliefd is op Holly, maar dat was niet zo. Daar ging de play over, een hele coole jongen en een lief meisje die verliefd op elkaar zijn, maar het niet durven zeggen tegen hun vrienden. Dat komt pas op het eind. Mijn vriendje Henry had ook meegedaan, hij zat in het koor en deed mee met het dansen in rijen. Volgende keer doe ik ook mee.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,

Wat leuk, dat je zo hebt genoten van de musical Grease,zo zelfs, dat je de volgende keer ook graag meedoet.Ik weet,dat papa toen hij ongeveer zo oud was als jij de film Grease heeft gezien met John Travolta en Olivia Newton- John in de hoofdrollen.Een geweldige romantische film,ook vol zang en dans.Papa heeft je daar vast al iets over verteld.