Sunday, March 22, 2009

24 hours Holland! - part 2

We hebben bij opa Wout en oma Gepke geslapen. En toen we wakker werden, was het moederdag. Nou ja, in Engeland was het moederdag. In Nederland is het pas volgende maand moederdag. Gek hoor. Ik had de kaarten die ik voor mama op school had gemaakt meegenomen. Iedereen vond ze heel mooi. Ik kreeg ook een cadeautje van oma, een doosje specials rocks voor in mijn museum. Heel cool. Annet en Domi kwamen ook nog langs. Mee gegamed. Yes! Op de Wii, want de onze is stuk. Mama was afgelopen week vergeten om de transformator tussen de Amerikaanse Wii en het stopcontact te zetten. Een transformator maakt de stroom in Engeland ook geschikt voor Amerikaanse apparaten. Maar als je hem vergeet, zegt je apparaat ploef. Net als onze Wii. Papa hoopt dat alleen de adapter van de Wii kapot is, hij heeft een nieuw snoer met adapter besteld. Tot die tijd geen Wii, dus het was fijn om bij opa en oma te kunnen Wii-en. En eigenlijk alweer veel te gauw moesten we alweer weg. Het was echt maar 24 uur in Nederland.

1 comment:

Anonymous said...

Natuurlijk hadden jullie de foto,s al gezien begrijp ik nu.Ja het was super gezellig en inderdaad veel te snel weer om, maar gelukkig is Dorking niet zo ver als Boston, dus er komt al snel een volgende keer.xxxx