Saturday, March 21, 2009

24 hours Holland ! - part 1

Heel vroeg moesten we weg. Al om 6 uur zaten we in de auto, want om half 8 moesten we in de autotrein zijn, door de eurotunnel naar Frankrijk. En dan nog 3 uur rijden, dan zouden we in Nederland zijn, not dus. In Frankrijk hadden ze zomaar een hele snelweg afgesloten, zonder omleiding. We moesten een heel eind omrijden. Bah. Gelukkig had papa Avatar, Space Dogs en andere films op de i-Phone gezet, zodat ik me niet hoefde te vervelen. We waren pas tijdens de lunch bij opa Jan en oma Sjaan. Met oma heb ik de doos soldaatjes van zolder gehaald. Lekker buitenspelen, want het was heel mooi weer. Opa was gelukkig erg opgeknapt. Hij was ziek geweest, maar ik zag geen verschil meer met anders. Dus dat is fijn. Ik kreeg van oma een hele zak zure snoepjes - yum - en alvast 2 zakken paaseitjes, want ik zie ze natuurlijk niet met pasen. Misschien in mei als het met opa goed blijft gaan. We zijn daarna bij Arja geweest. Mijn geboorteboom ophalen en speelgoed. In de schuur van Arja staat allemaal speelgoed van Yara, Guido en Maritte. Zij spelen er niet meer mee, ze vinden zichzelf te oud, maar het is heel cool speelgoed. Action figs, dino's, pokemonpoppen. Je kan het nergens meer krijgen in de winkel. Echt heel cool. Ik mag altijd wat uitzoeken en meenemen. Daarna hebben we gegeten met een grote groep, want mijn nichten hadden hun vriendjes meegenomen. En er was ijs toe. Yum.

No comments: