Saturday, February 21, 2009

White Mountains 2009

Jee, en nu zijn we alweer terug. Gisteren door de sneeuw terug naar Boston gereden. Daarna nog even bij Will langs en daarna nog geshopt. Op het vliegveld hadden we geluk: upgrade naar business class. Lekker tv kijken en slapen dus. Vandaag was het erg mooi weer in Dorking - wel 13 graden en een zonnetje. Met de honden en de katten gaat alles gelukkig goed - ze waren heel blij ons weer te zien. Ik vind het wel jammer dat het alweer voorbij is. Skien is echt cool.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi lieverd;
Ik kan me heel goed voorstellen, dat je het jammer vindt, dat de wintersport alweer voorbij is, erg gezellige en leuke foto,s,Wel leuk voor Vos, Thumper en de katten,dat ze weer alle aandacht van jullie krijgen en fijn,dat het zulk lekker weer is in Dorking.Groetjes van opa en oma uit een nu wat somberder Ridderkerk dan gister.xxx.

Anonymous said...

Als ik die mooie plaatjes zie, geloof ik toch wel dat ik wat gemist heb. Groetjes aan Vosje,

Arja