Thursday, February 19, 2009

Back in the USA

Deze week is het half term, wat gewoon Vakantie! betekent. Voor een weekje ben ik terug in Amerika en het is erg leuk. We zijn eerst Boston en Newton geweest. We hebben daar Will en Henry bezocht - heel de ochtend gespeeld in de Basement. Alsof ik niet was weggeweest. Daarna zijn we naar de White Mountains gereden. Om te skien en voor snow shoeing. Dat is dat je op een soort tennis rackets tegen ijsbergen oploopt. Erg leuk. We logeren in de Bartlett Inn. Daar zijn we veel vaker geweest - ik speel heel veel met Sam en het skien gaat heel goed. Vandaag is er een grote sneeuwstorm - wel 10 feet of snow, en alle wegen zijn gewoon open ;-) Over twee daagjes ben ik weer terug in Dorking - gaat veel te snel, maar dan zie ik wel Thumper, Vos en de katten weer.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieverd,
Erg leuk om iets van jullie te horen.Wat een pak sneeuw zeg op die Bartlett Inn, prachtig plaatje en leuk,dat ook opa en oma daar geweest zijn.Fijn, dat jullie het zo naar jullie zin hebben,geniet nog maar lekker en een goede vlucht terug naar Engeland.Lieve Groetjes van opa en oma,ook aan mama en papa en Sam en haar ouders.