Saturday, September 29, 2007

Red Sox zijn cool!

Heel jaloers was ik op papa toen hij werd uitgenodigd door de vader van een vriendje van mij om mee te gaan naar de Red Sox. Hij ging voor de tweede keer, terwijl ik nog nooit was geweest. Stom toevallig won papa deze week nog twee kaarten op zijn werk voor de wedstrijd, zodat mama en ik ook konden gaan. En ik kan je zeggen: zo'n game is cool. Het stadion is heel groot, heel veel mensen, lawaai, muziek, reclames en beneden heel veel te eten. Ik hield het op een hot dog, cola en een blauwe suikerspin. Er was zoveel te zien, dat ik na anderhalf uur best moe was. Toen heb ik nog een 'green monstah' gekocht. Dat is de mascotte van de Red Sox. En een T-shirt met het monster erop. Moesten alle mensen naar me lachen toen ik de metro zat terug naar huis. Grote mensen kunnen heel stom zijn. Gaap!

No comments: