Monday, August 27, 2007

Universal Studio's

Ik had mogen kiezen: Sea World in San Diego of Universal Studio's in Hollywood. Ik koos het laatste en het was het omrijden vanuit de woestijn waard. Want waar trekt King Kong nou aan je karretje, of komt die grote witte haai - uit Jaws, zei mama, ik ken de film niet - ineens uit het water gedoken, zie je de trouwerij van Shrek in 3D, of word je kletsnat in een achtbaan door Jurrasic Parc? Ik vond het helemaal leuk en spannend. Het engst heb ik niet gezien, dat was een spookhuis, dat zo griezelig was dat mama en rennend uitkwam. Heel veel mensen kwamen zo naar buiten. Buiten stond al een vampier die in je nek kietelde, maar binnen in de schemer stonden monsters en vampieren die je probeerden vast te pakken. Brrrr. Dan liever de grote splashvijver waar ik in ben geweest om af te koelen. Overal fonteinen en iedere vijf minuten werden er reuzenemmers met water omgekiept. Letterlijk cool, zoals alles is bij de film.

No comments: