Thursday, August 9, 2007

A day at the office

Vandaag met papa mee naar het werk. Het was "bring your kids to work" day. En het was erg leuk. Het begon met rondjes fietsen om geld op te halen voor kinderen met kanker. Als je me zoekt op de foto, ik ben degene zonder fietshelm:-) En zonder zijwielen, want die hebben veel kinderen hier nog.


Daarna was het face painting. Ik heb een skull op mijn wang. Heel cool. Verder mochten we tekenen, kralen rijgen en limbodansen. Er was een erg grappige DJ die heel veel prijzen uitdeelde. Daarna hebben we gebarbequed. Hot dogs en patat.




's Middags ging ik met een groep kinderen een tijdschrift maken. Heel leuk - ik stond natuurlijk op de cover (net als alle andere kinderen). Eigenlijk is het net bloggen - beetje raar alleen dat ze het allemaal uitprinten en opsturen. Het leukste was dat ik weer nieuwe vriendjes kon maken!

3 comments:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Wat een leuk idee zeg zo`n 'Bring your kids to work day'.Kennen wij dat in Nederland, ik geloof het niet, wel een Sinterklaasfeest van het bedrijf,maar dat is natuurlijk heel wat anders.Leuk dat creatief bezig zijn met allemaal nieuwe kinderen en daarna barbequen, lekker he hot dogs en patatjes eten, geen wonder, dat je dag niet stuk kon, maar weet je wat oma en opa ook zo lief vinden, dat jullie zo je best hebben gedaan met het fietsen om daarmee geld in te zamelen voor ernstig zieke kinderen.Opa en oma zijn trots op je.Dag Xanny liefs van opa en oma ook aan mama en papa.

Anonymous said...

Hoi Xan,

Gaat het goed? De laatste tijd moet ik vaak aan je denken. Ik heb zelfs gedroomd dat je weer naar Nederland kwam! Hoeveel vriendjes heb je nu daar? Ik heb nu nog vakantie, maar volgende week begint school weer. We zijn op vakantie geweest naar Frankrijk. Er was een mooi zwembad, heel groot! En we gingen een keer naar een groot aquarium, waar veel grote haaien zwommen en een schildpad. Het schildpad zwom gewoon in zijn eentje tussen de haaien! Jij zou dat ook wel mooi gevonden hebben om te zien. We zagen ook een heleboel Nemo's en een echte Dory (je weet wel, die vissen uit de film Nemo). Volgende week begint ook voetbal weer. Ik zit nu in het team bij Bente. We hebben ook een nieuw konijn! We hadden er eerst al eentje (een jonkie van de konijnen van Bente), maar die ging na een week al dood. Nu hebben we twee weken geleden Snuffie gekregen! Hij eet veel en drinkt goed en we vinden dat hij al goed groeit! Xan, ik mis je wel! Ik zou wel met je willen spelen, maar je blijft na dit jaar nog twee jaar in Amerika. Schrijf je gauw een keer terug? Je kunt ook mailen naar kuipers_hanneke@hotmail.com. Groetjes van Matthijs!

Anonymous said...

Hoi Xan,

Ik wilde ook nog vragen of je al Engels kunt. Wat kun je allemaal al zeggen in het Engels? Schrijf het maar in het Engels, dat vind ik leuk.
Groetjes, Matthijs