Saturday, February 20, 2010

Madame Tussaud London

Mijn vader heeft Beatles Rock Band. Daardoor ken ik heel veel liedjes van de Beatles uit mijn hoofd. Ik zing namelijk altijd, terwijl mijn vader de gitaar speelt, of drumt. In Madame Tussaud in London stonden de Beatles ook, of nee, ze zaten op een bankje. Alleen Paul en Ringo leken goed, net als Robbie Williams, de Obama's en heel veel anderen, zelfs Hitler was er. Ik had al veel over hem gehoord op school, want we zijn bezig over WOII maar ik had hem nog nooit gezien. Gek hoor al die wax puppets. Ook wel leuk, zeker het treintje waarmee je in het museum terug gaat in de tijd.

2 comments:

woupke said...

Hoi Xan wat een leuke foto van jou en Paul,ik vond die met Obama ook al zo goed.En wat hoor ik zing jij de liedjes van de beatles, nou die wil ik dan binnenkort ook wel eens horen. Ik kijk uit naar jullie komst de 27ste. Tot dan Xan en een dikke knuffel van Opa en Oma.

woupke said...

Hoi Xan;

Wat leuk, dat jij en je pa samen muziek maken. Ik wist niet, dat je vader ook drumde, maar ik ben wel erg benieuwd naar die beatleliedjes, die jij zo lekker mee kan zingen, maar dat horen we nog wel een keertje he Xan.Dag xxx van opa en oma.