Sunday, October 11, 2009

Thumper's Birthday: 1

Vanmorgen was ik al heel vroeg wakker, want het is Thumpers verjaardag. Hij is 1 geworden, onze kleine baby. Gisteren heb ik cadeautjes voor hem gekocht. Vanmorgen heb ik ze klaargelegd: een bal, een bot en nog wat speeltjes. Omdat het nog donker was heb ik de tafel gedekt en een tekening voor Thumper gemaakt. Toen werd het licht en kon ik papa en mama eindelijk wakker maken. En Thumper, want die vond het blijkbaar nog te vroeg om beneden te komen. Maar toen papa en mama er zuchtend en steunend uit bed kwamen ging Thump mee. Hij was helemaal blij. Normaal wordt hij 's ochtends vroeg even in de tuin gelaten. En dan moet hij in zijn hok als mama mij naar school brengt. Nu mocht hij in de tuin, kreeg hij eten en een heel bord vol speeltjes. Hij wist niet waar hij het zoeken moest en welk speeltje hij het eerst in zijn bek moest nemen. De bal en het bot, of allebei, want dat past best. Zelfs dat rode ding met het oranje speeltje kon hij samen in zijn bek dragen. Inmiddels is de bal kapot gekauwd, en het oranje ding bijna. Het rode ding leeft nog en het bot is bijna op en het chewy beest helemaal. Thumper heeft een superverjaardag:-) Wie feliciteert hem...

1 comment:

woupke said...

Halo lieve Thumper,

Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag en Xan jij natuurlijk met je grote vriend. Oma vindt het heel erg lief van jou, dat je Thumper zo hebt verwend en geef hem van opa en oma ook maar een dikke knuffel.