Saturday, October 24, 2009

Half Term in Nederland

Mijn vader moest naar Boston voor werk - zou ook wel naar Boston willen - en omdat het herfstvakantie was - dat heet half term in Engeland - zijn mijn moeder en ik naar Nederland geweest. Stom genoeg hebben we niet zoveel foto's gemaakt. We zijn bij alle opa's en oma's geweeest - geen foto - bij Matthijs, mijn moeder bij Arja en bij Loes en Daan, allemaal geen foto's, maar het was wel leuk om iedereen weer te zien. Ook zijn we bij Nova geweest, ook geen foto. Nova en ik waren elkaar bijna elkaar vergeten, en hij was ziek, dus het was best een beetje raar. Van Joost, mijn buurjongen uit Bussum wel een foto. Zijn ouders, Margreeth en Michiel, waren zo lief om speciaal van hun vakantie-adres naar Haarlem te komen, waar wij logeerden bij Loes. We hadden afgesproken in het Teylers museum. Het was zo leuk om elkaar weer te zien. Joost z'n zus herkende ik haast niet meer, de laatste keer dat ik haar zag was ze nog maar heel klein. Jammer dat alle bezoekjes heel kort waren. Na Joost gingen we naar Annet. Ze heeft nu een heel lief teckeltje, Rocky. Zij, want voluit heet ze Roxanne, is al 12 jaar, geloof ik. We hebben ge-wii-ed, maar na een paar uurtjes moesten we al weer naar opa en oma en daarna naar de boot. Heen waren we met de trein gegaan, maar terug met de boot. De douane wilde even niet geloven dat ik bij mijn moeder hoorde, omdat we andere achternamen hebben. Ze dachten dat mama mij ontvoerde. Ha, ha... In de boot hadden we stapelbedden, ik sliep boven. En toen we thuiskwamen, kwam papa vrij snel daarna. En daarna hadden mijn ouders het gekke plan om gelijk daarna weer weg te gaan naar Wales....

1 comment:

woupke said...

Halo lieve schat, Wat fijn om je weer te zien en je verhalen te lezen. Ja het was wel een heel drukke herfstvakantie voor jou, maar je boft aan de andere kant wel, dat mama en later ook papa met jou zo veel hebben ondernomen. Je hebt in ieder geval je hele familie opgezocht en daar waren opa en oma uit Ridderkerk heek erg blij mee.Leeft je vliegtuig trouwens nog?