Wednesday, November 19, 2008

Sinterklaas ook in Engeland..

Dat zeiden ze, maar het was niet waar. Sint zou naar een theater komen in Guildford, de dag nadat hij in Nederland was aangekomen. Ik vond het superspannend. Voor het theater stonden allemaal Pieten met heel veel pepernoten. Best een beetje eng. Daarna was er een voorstelling. Sint en de wonderlamp. Het was heel leuk, maar de Sint die toen kwam was niet de echte. Dat zag ik zo. Hij zag er anders uit en zijn stem was ook anders dan de Sint van het Sinterklaasjournaal, want dat is de echte. Gelukkig waren de Pieten wel echt, want ik krijg wel cadeautjes in mijn schoen.

3 comments:

Tjan said...

Heel goed, Xan! Laat je niets wijs maken, hoor... :-) Ik heb weleens gehoord dat Sinterklaas (the real thing) niet naar Engeland komt, omdat hij dan met Amerigo aan de andere kant van de weg moet rijden dan hij in Spanje en in Nederland gewend is. Maakt allemaal niets uit, toch? Als hij maar zorgt dat je cadeautjes wél in Engeland worden bezorgd...

Tjan said...

Eh... wat heeft dat leuke filmpje met het Sinterklaasjournaal te maken? Of zou Sint ook zo'n creditcard hebben?

Anonymous said...

@Tjan: Dom zeg, mama heeft het verkeerde filmje erin gezet:-) Maar het is wel een heel leuk filmpje van de reclame in Engeland.