Saturday, November 22, 2008

Opa en oma zijn er

Gisterenavond kwamen ze aan met het vliegtuig. Papa heeft ze opgehaald. En daarna was het natuurlijk cadeautjestijd:-) Ik kreeg een Tintinauto - dat is Kuifje in het Nederlands - en een Kung Fu Panda spel voor mijn Nintendo - heel cool. Vandaag hebben we opa en oma de omgeving laten zien. We zijn naar Box Hill geweest, naar mijn school en naar Guildford. En we hebben gegeten bij de Wotton Hatch, dat is een pub waar ik altijd langsrij als ik naar school ga.

1 comment:

Anonymous said...

Halo lieverd,
Wat een blije foto van ons drietjes he?Wij vonden het ook heel erg fijn om jou en papa en mama te zien. Jullie wonen daar prachtig en de omgeving en in het bijzonder jouw mooie school hebben bij ons een geweldige indruk achter gelaten.Wel een luxe als je zo overal naar toe gereden wordt.Het weer was ook best aardig, in Box Hill een beetje fris, maar gelukkig een zonnetje.