Saturday, November 29, 2008

Christmas Fair at Belmont

Zo heet mijn school, Belmont. Vanmorgen hadden we een Fair. Mijn klas had de Duckling stand ingericht. Je mocht eendjes hengelen. Bij een eendje met een even nummer kreeg je een snoepje, bij oneven een lolly. Altijd prijs dus. Ik heb het eerste uur mijn juf geholpen. Ze heet Mrs Massey en ze is heel lief. Daarna heb ik met papa en mama rondgekeken op de fair. Je kon Christmas Cakes kopen, wij hadden ook een cake voor de fair verkoop ingeleverd. We hebben een mand met narcisbollen gekocht. Met de raffles voor de reis naar Zuid-Afrika hebben we niets gewonnen. Papa kocht toen twee raffles om flessen wijn te winnen. Ik mocht de nummers trekken en ik had beet. Papa zei ook nog dat het een hele lekkere fles wijn was. Ik heb nog aan allerlei spelletjes meegedaan en wel 3 knuffels gewonnen. Ook zijn we in de grot van Santa geweest. Ik wist wel dat het een nepperd was, maar toch was het een beetje eng. Want hij wist bijvoorbeeld toch maar dat ik van zwemmen hou en niet van voetbal. En hij wilde weten wat bovenaan mijn verlanglijst stond. Ik heb verteld dat het een remote spider is. Ben benieuwd of ik hem van Sint of Santa krijg:-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieverd,

Wat leuk zo,n Christmas Fair en wat was jij een geluksvogel, eerst fijn de juf helpen en daarna veel prijzen winnen, zelfs wijn voor papa en mama en drie knuffels toemaar!Die reis naar Afrika was natuurlijk de hoofdprijs, had wel leuk geweest, maar je kunnt niet alles winnen he, wie weet volgend jaar.Toch wel spannend in die grot van Santa en dat ze dan ook nog weten, dat jij zwemmen zo leuk vindt en zelfs willen weten wat jou grootste wens voor Sint of Santa is, oma is erg benieuwd hoe dat af gaat lopen, maar dat hoor ik natuurlijk de volgende keer weer.Dag Xan.