Tuesday, July 8, 2008

Tennis lessons

Het is vooral heel heet, tennisles. Het is over de 30 graden. Gelukkig beginnen we al vroeg, al om 9 uur, en om 12 uur is het alweer klaar. Maar ik ga wel de hele week. Tennis is best wel leuk. We doen allerlei oefeningen. Hardlopen en trucjes om je bal op je racket te houden. De tennismeester kan goochelen. Hij tovert zijn pen uit zijn neus en hij kan dollars laten verdwijnen. Natuurlijk oefenen we ook ballen slaan. Maar het is moeilijk om de bal over het net te slaan. Soms lukt het me. Gelukkig kon ik vandaag afkoelen in de pool van Savannah. Daarna heeft Savannah bij mij gegeten. Cheesburgers van de BBQ. I love that.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Wat is het mooi weer bij jullie zeg, hier was het vanmorgen nog wel lekker, maar nu regent het al een paar uur. Fijn, dat je tennislessen nu begonnen zijn, wel warm bij een temperatuur van 30 graden, maar je hebt gelukkig in de ochtend les,dus dan valt het nog wel mee met die warmte.Wat heb je trouwens een grappige tennisleraar, zo eentje heb ik nog nooit gehad hoor. Knap, dat je de bal soms al over het net kan slaan. Ga zo door en nog een heel plezierige tennisweek met mooi tennisweer. Liefs van opa en oma uit Ridderkerk.