Saturday, July 19, 2008

Art Class 1: Let's go to the Circus

Deze week ben ik naar Art Camp geweest. Dat was in het NewArtCenter in Newton. Vlakbij de Pet store waar ze echte puppies verkopen. De Art class was ontzettend leuk. We hebben circus art gemaakt. Op de foto zie je mijn werk: een circustent, drawings, painting and 2 statues - een squirrel op een surf board en een goocheltruc van een meneer die iemand heeft doorgezaagd. Volgens mama heet die truc het doorgezaagde weesmeisje. Rare naam. Ik zat in de groene groep met allemaal kinderen uit 1st en 2nd grade. Tussen de art's door deden we games met een hele funny meneer en LovingDavid was ook cool, hij geeft ceramics en is heel grappig, maar vooral ook aardig, daarom is zijn nick name LovingDavid. Er is ook nog een jongleur geweest, die bordjes op stokjes liet dansen en met messen gooide. Aan het eind van de week was er een parent exhibition. Je ziet dat op de foto, daarna mochten we al ons art work meenemen. Omdat ik het Art Camp zo leuk vind, heb ik gevraagd of ik nog een keer mag. En dat kan! Over een week ga ik nog een keer. Dan is het art maken over Dinosaurs! Yes. 's Avonds heb ik met mama op youtube naar filmpjes gekeken van goochelaars. Vooral David Copperfield vind ik heel cool. Zijn trucs zijn amazing. Moet je zijn doorzaagtruc zien, of zijn awesome truc dat hij Lady Liberty laat verdwijnen. Ik zou het allemaal wel eens in echt willen zien.

1 comment:

Anonymous said...

Halo die Xan,
Wat fijn,dat je Art Camp zo leuk hebt gevonden en wat heb je veel gemaakt,een mooie tent, eekhoorn op surfplank en het doorgezaagde meisje zien er erg goed uit, knap hoor.Wij zitten nu te kijken naar de filmpjes van David Copperfield, het is ongelooflijk wat die man allemaal laat zien.Die truc van het doorgezaagde weesmeisje is best spannend, was blij dat hij toch weer heel werd, raar eigenlijk, want het moet natuurlijk goed aflopen maar toch,
Xan wel heel erg leuk, dat het Art Camp zo in de smaak is gevallen, dat je nog een keer gaat en dan wel om van die spannende Dinosaurs te maken.Heel veel plezier weer en wij krijgen natuurlijk al het moois dat je gemaakt hebt weer te zien he Xan.Dag lieverd tot de volgende keer en heel veel liefs uit Ridderkerk.