Sunday, July 13, 2008

I am Iron Man

Dat zegt de super hero aan het eind van de film, maar ik zal niet verklappen waarom. Het is een hele coole film. Ik wilde hem al heel lang zien, maar het kwam er niet van. Er zijn ook zoveel leuke films. Nu ook. Ik wil nog heel graag Meet Dave zien, van die man die heel klein wordt. En Space chimps, over apen die naar de ruimte gaan en Hancock, over een superman. Of de 3D film: To the centre of the earth. Ik denk alleen dat die film wel eng is in 3D. Dino's die uit het doek springen. Bah. Mama denkt niet dat de film zo eng is. Volgens haar is Iron Man veel enger. Maar ik vond van niet.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
Leuk om weer al dat nieuws op je blog te lezen.
Ik kan me voorstellen,dat je liever een fort bouwt aan het strand dan naar een popconcert gaat en zeker met zulk warm weer.Een prachtig fort trouwens en wat ben jij een stuk ingegraven joh, ik vind dat best wel erg spannend om te zien hoor, nog net dat leuke koppie van jou boven dat zand uit. Je hebt het weer leuk gehad zo te zien en dan ook nog een geweldige film gezien. Nou er staan nog erg leuke films op je verlanglijstje, de vakantie is nog lang, dus zal je bij wat minder mooi weer nog wel eens naar de bios gaan. Die 3D film zal je best wel heel mooi vinden,de film in Panda World in de Efterling vond je ook heel mooi, maar toch wel een beetje spannend.Zo'n Dino die uit het doek springt is natuurlijk nog veel spannender.Opa en oma gaan zeker kijken als To the centre of the earth hier gaat draaien.,het lijkt ons ook een prachtige film.
Nou lieverd nog veel plezier in je vakantie met alle leuke dingen, die je gaat doen. Veel liefs uit Ridderkerk ook voor papa en mama.