Sunday, May 11, 2008

Mother's Day II

Mama wilde graag naar Cape Ann om aan het strand te lopen op moederdag. Ze had geluk, anders dan voorspeld was het prachtig weer en voor het eerst was het eb toen we op het strand kwamen. We konden op alle rotsen klimmen en einden richting zee lopen en omdat het nog geen echt strandweer was, kon Vos ook mee. Honden mogen niet op het strand vanaf mei, maar er waren meer mensen die het ook stiekem deden. We hebben schelpen gezocht en levende zeepokken gezien, die open en dicht gingen in de tide pools. Daarna zijn we naar Rockport gegaan om clams te eten, nou ik niet, want ik hou wel van schelpen zoeken, maar ik wil ze niet eten. Dus ik nam een cheese burger. Daarna mocht mama een cadeautje uitzoeken. Ik vond uiteindelijk wat ze mooi vond, een heel mooi krukje van heel gladde stukken grillig hout. Terug in Waban zijn we naar de Windsor Club gegaan voor een film-pizza-avond. We waren met een klein clubje, alleen Tommy was er met zijn familie. Het was heel erg leuk. We hebben Narnia gezien en ik ging heel laat naar bed.

1 comment:

Anonymous said...

Halo lieverd,
Wat een leuke foto van jou en mama. Fijn,dat jullie zulk mooi weer hadden op moederdag en metelkaar naar het mooie voor die dag rustige strand van Cape Ann zijn geweest. Opa en oma herinneren zich dat strand nog heel goed, ook toen was het er lekker rustig en hadden wij erg mooi weer. Met Rockport, pizza en Narnia werd het natuurlijk een heel gezellige moederdag. Dag Xan tot de volgende keer maar weer he, veel liefs van oma en opa, die ook heel erg blij zijn met de prachtige moederdagbloemen uit Amerika, nogmaals bedankt he.