Sunday, May 4, 2008

Creepy Crawler Workshop

Vuistdikke kakkerlakken om te aaien, enorme gifgroene krekels en slangdikke wormen. Dat was de workshop vandaag in onze buurtclub, de Windsor Club. Er was een 'hissing giant cockroach' die siste als hij uit zijn doosje werd gehaald. Ik werd als enige gebeten door een larve, een soort dikke worm, toen ik hem op mijn hand kreeg. Niet heel erg, maar ik schrok er zo van dat ik hem liet vallen. Gelukkig had hij niets. De workshop ging over bugs. Het verschil tussen insekten met een lijf in drie delen en zes poten en andere bugs, zoals millipedes en centipedes. We mochten alle insekten aaien, nou niet alle, want de schorpioen mochten we natuurlijk niet vasthouden. We zagen ook hoe een giant green grashopper twee krekels opat. Het was heel cool allemaal.

No comments: