Tuesday, June 5, 2007

83 dat is prachtig! Hoera!

De leeftijd van oma en de mijne is samen 83. En zou oud is opa Jan vandaag geworden. We hebben nog niet echt feest gevierd. Ik moest gewoon naar school en paardrijles en papa is niet thuis, maar komt pas morgen terug uit Chicago, dus vieren we het in het weekend, met een etentje in de Magnet, zeggen papa en mama. Ik weet niet precies wat ze daarmee bedoelen, maar ze vinden het allemaal erg grappig. Veel leuker was dat we toch een ieniemieniefeestje voor opa hebben gemaakt. Die 83 kaarsjes lukten niet echt op de brownies, maar we hebben het weten op te lossen. Opa zong heel hard mee met happy birthday. En hij heeft gevraagd iedereen te bedanken voor de verjaarskaarten en telefoontjes. En wie nog wil feliciteren, mag dat ook via mijn blog doen!!

6 comments:

Pjong said...

He lieve Xanneman,

Gaaf, die kaarsen voor Opa. Leuk om al die gezelligheid te zien vanuit mijn saaie hotelkamer in "Oak Brook Hill". Morgenavond ben ik alweer terug - zoen van Papa

Tjan said...

Opa ziet er nog helemaal niet uit als 83! Maar 38, zoals de kaarsjes op de foto aangeven, is toch ook wel weer een beetje overdreven, want zo oud (of jong) is papa pas! Ben benieuwd waarom papa en mama zo moeten lachen om de Magnet, maar dat ga je ons na het weekend vast en zeker vertellen op je blog. Toch?

Anonymous said...

Halo allemaal,
nogmaals van harte gefeliciteerd met opa`s verjaardag en a.s. weekend een heel gezellige viering in de Magnet. Veel liefs van opa en oma uit Ridderkerk. Dag lieve Xan.

Unknown said...

Hoi Xan, feliciteer opa maar van me! Ook namens Danielle.

Anonymous said...

Gefeliciteerd Opa Jan! Heerlijk om je verjaardag te vieren in Boston! Ga ik 22 juli lekker ook doen.
Hier gaat alles prima. Het is volop lente en we kunnen buiten eten. Gisteren bbqfeestje gehad, want Domi's neef Niels en nichtjes Julie en Natasha zijn alledrie jarig of net geweest. Was erg gezellig bij Catherine, de zus van Domi. Afgelopen vrijdag hebben we met Opa Wout en Oma Gepke gegeten in Ridderkerk, bij Brussels Lof, en dat was ook erg gezellig.
De tenniscompetitie zit er weer op en ik ben met mijn team kampioen geworden. Veel andere nieuwtjes heb ik niet voor jullie eigenlijk! Dat klinkt saaier dan het is hoor, want we hebben het gewoon erg druk met ons werk, hoewel het culturele seizoen langzaam zijn einde nadert. Ik ga deze week nog naar Rome, die week erna naar Londen en die week daarna naar Parijs, pffff Maar dan, 12 juli, naar BOSTON! Tot snel, xxx Annet en Domi

Xan said...

@Tjan,

De Magneet is een eetcafeketen in Rotterdam e.o. Opa en oma vieren hier sinds jaar en dag hun verjaardagen. Tenminste, zolang ik me kan herinneren. En ver daarvoor deden ze het ook al. Vandaar:-)