Wednesday, August 19, 2009

Zomer in en rond Dorking....

Tja, wat deden we allemaal deze zomer vlakbij huis. Twee weken zeilkamp met Henry. Iedere middag zeilen om ons zeilbrevet te halen. Dat was in Redhill. Dan moest ik een wetsuit aan en een reddingsvest. Best cool. Henry en ik hebben allebei ons dinghy sailing 1 en 2 gehaald. Dat betekent dat we met z'n tweeen een zeilboot kunnen besturen en de zeilen kunnen bedienen. En mijn moeder liep tijdens zeilles rond het meer met Thumper. Volgend jaar gaan we verder voor ons dinghy 3 diploma, dan mag je alleen in de boot. Verder zijn we naar London geweest, naar de Tower, en naar Hampton Court. Dat is net als de Tower ook een van de kastelen van Henry VIII, je weet wel die Engelse koning die veel van z'n vrouwen heeft laten doodmaken. Toen we in Hampton Court waren, liep er een ongevaarlijke double van hem rond. Papa is met hem op de foto gegaan. Thuis heb ik experimenten gedaan uit het boek van Richard Hammond, dat is die man van Top Gear, maar op de BBC heeft hij ook een kinderprogramma: Richard Hammonds Blast Lab. Dat doet hij allemaal experimenten. Ik heb een boek met zijn recepten. Dus we hebben green slime gemaakt, samen met Danielle, mijn nicht. En ook nog een lavalamp met water, olie, zout en food colouring. Ik ben ook nog in Legoland geweest en in de Enchanted Forest. Allemaal heel leuk. En tot slot hebben we natuurlijk ook iedere dag gewandeld met onze honden: Thumper en Vos, die pas nog 2 familieleden tegenkwam die sprekend op haar lijken:-)

No comments: