Monday, July 6, 2009

Sportdag Belmont

Stoeltjes aan de kant met Pim's nippende ouders erop, die bij elke race harder aanmoedigden. Sportdag. De Belmont huizen tegen elkaar. Lions tegen de Eagles. Hardlopen, estafette lopen, touwtrekken - en dat laatste heet dan tug-of-war in het Engels. Ik werd steeds tweede met hardlopen. Mijn vriendje Henry is ontzettend snel. Uiteindelijk wonnen de Lions. Ik ben een eagle, dus dat was not so good. Maar er was genoeg afleiding. Ouders deden ook nog een race tug-of-war. Ook mijn moeder. En de vaders deden nog een sprintje. Daarna werden de medailles uitgereikt. Jammer genoeg begon het toen te regenen. Maar de prijsuitreiking ging gewoon door. Ouders en teachers stonden droog onder een afdak of onder een paraplu, en alle kinderen werden nat.

1 comment:

woupke said...

Hoi lieverd, wat een leuke foto,s van de prijsuireiking en je sportdag. Je kan wel zien, dat je heel hard kan lopen en dat je je bij het touwtrekken ook niet snel gewonnen geeft,prachtig. Nou jongen ik zit met het bekijken niet in de goede volgorde, maar heel erg leuk om jou zo bezig te zien.Heel veel liefs en de groetjes ook aan mama en papa van opa en oma uit Ridderkerk.