Wednesday, July 1, 2009

Legoland with Tommy

Morgen vliegt Tommy terug naar Boston, en vanmiddag heeft hij een etentje met tantes en zijn oma in London, want zijn ouders zijn Brits. Maar voordat we afscheid moesten nemen, gingen we een paar uurtjes naar Legoland. Het was geweldig. Vooral omdat Tommy er was, maar ook omdat het zo stil was en heel erg mooi weer. Er waren helemaal geen lines bij de attracties, omdat iedereen nog op school zit. Ik mocht van mijn ouders twee dagen van school wegblijven omdat Tommy kwam, anders had ik hem niet kunnen zien. En zo vaak komt er geen beste vriend uit Amerika langs. Dus konden we in de lasergame van de Farao's, de Vinking ride en alle rollercoasters. It was so cool. En jammer genoeg veel te gauw voorbij. Ineens waren we weer terug bij de ingang, en moest Tommy weg. Daarna was legoland helemaal niet leuk meer. Ik had geen zin meer in nog meer attracties. We zijn naar huis gegaan. Ik mis Tommy heel erg. Kon ik maar weer terug naar Amerika.

1 comment:

woupke said...

Hoi lieverd,wat leuk voor je,dat je beste vriendje uit Amerika in Engeland was en wat een boffer,dat jij twee dagen thuis mocht blijven van school en zodoende lekker naar Legoland kon. Leuke foto,s en wat een geweldig grote legopop,ze zullen daar wel heel lang over gedaan hebben denk ik. Jammer, dat Tommy weer zo snel terug moest naar Amerika, maar lieve Xan er komt vast nog een volgende keer, dat jullie elkaar zien.