Saturday, January 10, 2009

Papa 40 - feestje HNY

Papa vierde zijn 40ste verjaardag in Nederland, op dezelfde plek waar ik een jaar eerder mijn 7de verjaardag heb gevierd - in hotel NewYork in Rotterdam. Waren er toen veel kinderen, nu was ik de enige. Dus je begrijpt, boring....Tuurlijk was het leuk om iedereen weer te zien, alle opa's en oma's, tantes en ooms, en ik kreeg ook nog cadeautjes voor mijn verjaardag en zakgeld, maar daarna gingen ze allemaal met elkaar praten. Ik was toen best een beetje blij dat ik na de high tea mee mocht om bij opa en oma te logeren. Lekker pannenkoeken eten, gamen en Nederlandse televisie kijken. Gelukkig had papa het ook leuk gehad. Hij heeft 's avonds heel veel vrienden teruggezien en de volgende dag namen we een koffer vol cadeautjes mee naar huis.

1 comment:

Anonymous said...

Halo lieverd,
Wat een feest,dat nu alle dieren verenigd zijn en ik heb begrepen, dat het al heel erg goed gaat,fijn hoor. Heel veel plezier met ze. Oma en opa hebben het ook heel erg fijn gevonden, dat je na de High Tea bent blijven logeren. Wij kijken uit naar de volgende logeerpartij, echt heel ouderwets was dat. Nou Xan een dikke kus en tot de volgende keer.