Tuesday, September 2, 2008

Vakantie!

Zeehonden in San FranciscoDe vakantie is jammer genoeg alweer bijna voorbij. We hebben echt heel veel gereisd de afgelopen 3 weken. Een beetje teveel bijna, maar het was wel erg leuk. De laatste week in Waban heb ik veel gespeeld met mijn vriendjes. Wel 2 sleep-overs, en de laatste nacht bleven we met zijn allen slapen bij Tommy. Daarna vertrokken we naar Californie. San Francisco was leuk. Wel een beetje mistig en een hele koude Duck Tour. Daarna naar berenpark Yosemite. Geen beer gezien, maar wel een paar herten die appels aten op de parking lot. In San Francisco en Monterey hebben we heel veel zeehonden gezien. Wist je dat die erg naar vis stinken en veel herrie maken? Toch zijn ze wel cute. De laatste week waren we in Santa Monica en Laguna Beach, aan het strand bij Los Angeles. Veel gebuiksurft, pelikanen gekeken en ook een dagje naar Disneyland. Ook heb ik daar papa's nicht Peggy en haar man Tim ontmoet. Heel leuk. De laatste dag waren we in Las Vegas. Daar hebben we de Eiffeltoren, een Sfynx, New York en leeuwen gezien en zelfs een beer. En ook nog een show van David Copperfield. Heel gaaf, maar wel heel heet daar, in de desert. Nu woon ik in Engeland. Vorige week zijn we aangekomen. Het huis is heel mooi, maar het weer niet. Gelukkig heb ik al twee vriendjes: Wouter en Tom, maar ik mis mijn vrienden in Amerika wel heel erg. Dit weekend zijn we nog heel eventjes in Nederland geweest. Jammer genoeg had ik geen tijd om mijn vriendjes in Bussum op te zoeken. We hebben de opa's en oma's bezocht en natuurlijk Vosje, die bij Arja en Pepper logeert. Donderdag ga ik naar Year Three - op mijn nieuwe school. Ik heb al een "outfit" - grijze broek, wit overhemd en een blauwe sweater. Erg uncool - ik vind het spanned en wil er eigenlijk niet aan denken hoe het zal zijn die eerste dag. Gelukkig komen diezelfde dag onze spullen zodat ik 's avonds al mijn speelgoed weer heb.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi lieverd,

Wat een leuke vakantiefoto,s.
Jij hebt een geweldige vakantie gehad zo te lezen. Wij vonden het ook heel erg leuk, dat jullie nog een paar dagen bij ons gelogeerd heben en opa,s verjaardag hebben mee kunnen vieren, heel de familie vond jou een erg leuke kerel geworden. Nu begint a.s. Donderdag jouw school in Engeland,opa en oma zijn erg benieuwd naar hoe jij het daar gaat vinden en wensen je vooral heel veel plezier en je zal best wel snel leuke vriendjes krijgen, want wij vonden jouw Engels al heel erg goed en dat zullen de kinderen in jouw klas ook wel vinden. Nou Xanny heel veel succes op je nieuwe school, wij zijn erg nieuwsgierig naar alle verhalen. Dag lieve Xan, dikke kus van opa en oma uit Ridderkerk.

Tjan said...

Ik ben het met je eens: het klinkt best uncool, die school-outfit. Ga je morgen met de trein naar Zweinstein of zo? Dat zou best handig zijn, als je op je nieuwe school leerde toveren. Kun je jezelf af en toe even naar je vriendjes in Amerika toveren, of naar Vosje in Nederland... Zet 'm op morgen - ik ben benieuwd naar je verslag van de eerste dag in Year Three.