Thursday, April 16, 2009

Easter met Matthijs en Ollie

Mijn hele vakantie had ik uitgekeken naar vrijdag, en die heette ook nog Goede Vrijdag, want toen kwamen Matthijs en Ollie uit Bussum logeren. Ze mochten op mijn kamer slapen, met z'n allen op een groot matras onder mijn bed tussen de knuffels. Helemaal cool. Zaterdag gingen de ouders van Matthijs naar London en wij hebben thuis gespeeld - op de trampoline, film gekeken, gegamed en nog veel meer. En zondagochtend stonden er paaseieren klaar op de ontbijttafel. Matthijs' vader was de paashaas. Hij heeft wel 50 eieren in de tuin verstopt voor de Easter Egg hunt. Het was zo cool om al die eieren terug te vinden. Daarna zijn we nog op Box Hill geweest, en bij Denbies - dat is de wijngaard - en ook nog bij mijn school. We hebben pizza gegeten en hamburgers en alles was helemaal top, alleen het weer niet zo. In Nederland was het juist heel mooi weer, maar bij ons regende het heel veel en alles was blubberig, maar voor mij maakte dat eigenlijk niet uit. Het was een great weekend, dat veel te snel overging, maar op tweede paasdag, mocht ik met Matthijs mee naar Nederland, om bij opa Wout en oma Gepke te logeren. Yes!

No comments: